Київ, бульвар Вацлава Гавела 4, корпус 2.
пн-нд – цілодобово без вихідних
Підтримуємо чистоту в офісних приміщеннях по всій Україні
Ретельний щоденний клінінг + генеральні прибирання, миття вікон і фасадів, хімчистка за домовленістю
Надаємо декілька варіантів кошторису з можливістю обговорення кожного пункту

Якісне щоденне прибирання в 100% відповідності з техкартами

Гнучкість в організації прибирання для корпоративних клієнтів – наш основний принцип. До того, як приступити до роботи, ми обов’язково приїжджаємо на зустріч: вживу побачити об’єкт, дізнатися переваги щодо графіку і кількості персоналу, зрозуміти ваше бачення прибирання. Ця зустріч ні до чого вас не зобов’язує, але допомагає створити ідеальне комерційну пропозицію для конкретного офісу або бізнес-центру.
До підписання договору важливо обговорити питання генеральних прибирань. Ми можемо провести генеральне прибирання перед тим, як брати офісне приміщення на обслуговування, або ж включити його до кошторису, розбивши виконання окремих робіт на 3-6 місяців.
Орієнтовний обсяг робіт:
знепилення радіаторів і труб, підвіконь, розеток і вимикачів, оргтехніки;
миття підлоги і плінтусів;
сухе прибирання килимових покриттів;
локальний догляд за міжкімнатними дверима;
знепилювання елементів інтер’єру, меблів і побутової техніки по фасаду;
підтримка в чистоті вхідної зони, сходів і коридорів;
клінінг санвузлів і кухонь;
заміна сміттєвих пакетів і контроль наявності витратних матеріалів;
контроль стану місць збору сміття, заміна сміттєвих пакетів;
знепилювання стін і стель, чистка підлоги, миття вікон та інші специфічні роботи обговорюються індивідуально.
Спеціалісти під час щоденного прибирання офісу

Непомітний, але ефективний персонал

HR-служба підбирає зацікавлених в роботі співробітників і навчає їх відповідно до корпоративних стандартів. Персонал забезпечений формою, виконує вимоги до зовнішнього вигляду і поведінки на об’єкті. Відповідальність, старанність, пунктуальність і непомітність – ось ключові якості наших сервісних співробітників.
Компанія несе 100% відповідальність за дії персоналу.

Новий проф. інвентар і безпечні засоби для прибирання

Купуємо новий професійний інвентар і техніку під кожен об’єкт, розбиваючи амортизацію на 3-24 місяці
Використовуємо якісні засоби для прибирання без запаху
Маркуємо інвентар і хімію для різних зон: відра, мопи і швабри з санвузла не будуть використані під час прибирання кухні

Графік прибирання офісу

Клінінг-сервіс «Армія чистоти» завжди обговорює індивідуальний графік обслуговування для комерційних клієнтів з урахуванням генеральних прибирань, сезонного миття вікон і фасадів, хімчистки килимів та меблів.
Можливі такі варіанти графіка регулярних прибирань:
ранковий клінінг офісу до приходу офісних співробітників;
вечірнє прибирання приміщень по закінченню робочого дня;
комбінований графік: організація роботи в кілька змін, комбінація ранкового прибирання офісу і підтримуючої протягом дня.
Цікавить вартість сервісного обслуговування офісів?
Щоб отримати кілька варіантів кошторису, заповніть форму зворотного зв’язку.
В комплексну пропозицію входить:
підтримання в чистоті кабінетів і місць загального користування;
забезпечення офісу засобами гігієни, витратними матеріалами для санвузлів і кухонь;
цілодобовий зв’язок з адміністратором об’єкта;
доставка продуктів харчування (на вимогу).
Ми адаптуємося під бюджет замовника, тому готові обговорювати кожен пункт кошторису.

Довіряють нам

Адміністратор на зв’язку цілодобово

Після того, як ми підписали договір про співпрацю, до об’єкту прикріплюється адміністратор. Він спільно з HR-службою підбирає персонал, організовує закупівлю інвентарю, витратних матеріалів, хімії та у встановлені терміни запускає об’єкт.
Ви комунікуєте з адміністратором з усіх питань – від організації щоденної роботи до вирішення форс-мажорних ситуацій.
Адміністратор на зв’язку 24/7. Він відповідає за:
підбір, навчання і заміну персоналу в разі невиходу, хвороби або відпустки;
забезпечення об’єкта витратними матеріалами;
контроль якості роботи сервісних співробітників, забезпечення їх фірмової спецодягом;
ведення документації: технічних карт, табеля виходу сервісних співробітників, інструктажу з правил техніки безпеки.
Розрахувати вартість

    Ім'я*

    Телефон*

    Email*

    Повідомлення

    Ваші персональні дані не будуть опубліковані або передані третім особам.