Ви можете замовити як окремий пакет робіт, так і комплексну послугу «генеральне прибирання ресторану». У генеральне прибирання ми включимо роботи за вашим бажанням.
Якщо необхідно прибирання ресторану після ремонту в Києві, сервісні співробітники наведуть ідеальну чистоту, а менеджер організує вивіз будсміття. Ми видаляємо плями від лакофарбових матеріалів, монтажної піни, скотча, щоб відпочинок гостей закладу був комфортним.
Вартість клінінгу ресторану
Вартість послуг з генерального прибирання ресторану обговорюється індивідуально, так як розцінки залежать від ваших вимог, площі закладу, ступеня забрудненості.
Цікавить ціна?
Залиште заявку, щоб менеджер зорієнтував вас по ціні по телефону або погодив час візиту оцінювача.
5 причин довірити прибирання приміщень ресторану клінінгової компанії
Укладання договору
замовник захищений від неякісного надання послуг, невиходу клінерів на об’єкт, невмотивованої зміни вартості послуг в процесі співпраці
10+ форматів співпраці
разове прибирання ресторану (після весілля, корпоративу), генеральне прибирання після ремонту, генеральне прибирання кухні ресторану, щоденне підтримання порядку з перебуванням нашого персоналу в закладі протягом дня
Повний комплекс клінінгових послуг
від миття вікон і знепилювання поверхонь до дезінфекції та хімчистки м’яких меблів
Працюємо цілодобово без вихідних
наводимо чистоту як протягом усього дня, так і до відкриття або після закриття закладу
Перевірений та кваліфікований персонал
кожен клінер пройшов навчання за корпоративною методикою, компанія несе відповідальність за дії персоналу на 100%
Погодьтеся: для відвідувачів закладів громадського харчування важливі тільки три моменти – смачна їжа, ввічливі офіціанти і естетичне задоволення. І часто підводить саме останній фактор. Адже як би не намагався керівник забезпечити відвідувачам комфортний відпочинок, дрібниці на зразок неохайної вхідної групи або плям на дивані псують враження найсильніше.
Довіряйте чистоту професіоналам. Прибирання ресторану в Києві – не настільки дороге задоволення, як здається на перший погляд. Тим більше, приносить вона лояльність відвідувачів і збільшення середнього чека в 1,5-2 рази.
Замовляйте прибирання ресторану по телефону або через форму зворотного зв’язку.